Науково-практичний семінар у Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»

3 листопада 2016 р. у Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини проводився науково-практичний семінар «Психолого-соціальна адаптація дитини молодшого шкільного віку». Учасників семінару привітала директор інституту Старєва Анна Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент.

У роботі семінару були розглянуті актуальні питання, з якими ми зустрічаємося в повсякденному житті. Наприклад, із особливостями первинної соціалізації дітей молодшого шкільного віку у своїй доповіді ознайомила кандидат педагогічних наук, доцент Зеркаліна Ганна Романівна. Жваве обговорення та низку запитань викликав виступ Мирян Алли Миколаївни, яка доповіла про соціально-фізичну реабілітацію та адаптацію дітей із порушення функції опорно-рухового апарату.

Змістовна доповідь про спрямування фітнес-технологій на розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку Довгань Надії Юріївни супроводжувалась яскравою узагальненою презентацією, на завершення Надія Юріївна дала корисні поради для дітей та дорослих і порадила більше слідкувати за своїм здоров’ям.

Про психологічну та фізіологічну готовність дитини до навчання у школі доповіла Базика Євгенія Леонідівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини Університету «Україна».

Своїм досвідом поділилась Молчанова Ольга Анатоліївна, практичний психолог комунального закладу «Центру соціальної психологічної реабілітації дітей».

Змістовними та повними були доповіді студентів, які підготувались до науково-практичного семінару: Алла Венгер «Наступність у роботі педагогічних колективів ДНЗ та початкової школи як умова психолого-соціальної адаптації дитини шкільного віку», Наталія Маслюк «Інноваційні технології в реабілітації дітей з інтелектуальними порушеннями», Ілона Калмикова «Інноваційні програми фітнес технологій із оздоровчою направленістю для дітей дошкільного віку», Катерина Павлова «Сучасні техніки арт-терапії в роботі з дітьми молодшого шкільного віку», Олена Матяш «Застосування арт-терапевтичних методів адаптації дитини молодшого шкільного віку в умовах навчального закладу», Олена Пухкало «Потенціал арт-терапії у процесі адаптації дітей до школи», Тимур Ріятов «Застосування методів соціально-фізичної реабілітації та адаптації дітей із інтелектуальними порушеннями», Тетяна Михаліцька «Адекватна самооцінка дошкільника як передумова психологічної готовності до навчання в загальноосвітніх закладах», Галина Шубяк «Психологічна готовність молодших школярів як умова успішної учбової діяльності», Ганна Бабіна «Психолого-соціальні аспекти готовності дитини до навчання».

 

Прес-центр Миколаївського

міжрегіонального інституту розвитку людини

Університету «Україна»