Маркетинг

ХАРАКТЕРИСТИКА СПЕЦІАЛЬНОСТІ:

В умовах сучасної ринкової економіки маркетинг є найважливішим інструментом бізнесу. Він охоплює практично всі сфери комерційної діяльності, включаючи виробництво, торгівлю та сферу послуг, а також некомерційну сферу. Маркетингова діяльність стосується таких аспектів господарської діяльності підприємств, як вивчення ринків, розробка нових товарів, формування товарної, цінової та розподільної політики, організація інформаційного обміну зі споживачами (реклама, паблік рілейшнз і т.п.), освоєння нових ринків і ринкових сегментів.

Ділові люди розуміють, що для досягнення успіху необхідно мати повну та достовірну інформацію про стан ринку і перспективи його розвитку, а також про потреби й запити споживачів. Скласти реальну картину взаємин організації з ринком і надати фірмі допомогу у прийнятті вірного рішення на основі професійного аналізу даної картини – це і є робота маркетолога.

Актуальність маркетингу в міру формування в нашій країні цивілізованих ринкових відносин із кожним днем зростає все більше й більше.

 

МАЙБУТНЯ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

Маркетолог – стратегічна фігура в кожній організації! В умовах жорсткої конкуренції на ринку жодна організація не може собі дозволити працювати без маркетологів. Основна задача маркетолога – досягти максимального прибутку компанії з урахуванням її реальних можливостей. Від нього залежить, скільки та якої продукції компанія буде виробляти, скільки продасть, а головне – хто стане покупцем цієї продукції.

Хто ж може бути маркетологом? Маркетинг – настільки широке поле діяльності, що місце на ньому знайдеться і творчим креативним особам, і строгим педантам!

Якщо ви – творча людина, можете знайти себе в рекламному бізнесі. Реклама – це частина маркетингу. Ви можете створювати ідеї реклами, слогани, організовувати свята для просування Вашої продукції. Ви можете бути дизайнером реклами, копірайтером (писати рекламні тексти), промоутером («розкручувати» бренди).

У вас науковий склад розуму? Вам цікаво збирати інформацію, структурувати її, а потім оцінювати, що вийшло? Ви можете бути маркетинговим аналітиком, займатися плануванням рекламних кампаній (медіа-планнер). Можете організовувати експерименти, кількісні маркетингові дослідження.

Якщо у Вас дар стратега, то ви можете розробляти глобальні стратегії та плани на перспективу для всієї компанії!

А якщо Вам цікаво все, то Ви – бренд-менеджер або менеджер по продукту. На бренд-менеджері лежать обов’язки по координації діяльності всіх служб, по створенню та веденню конкретної марки продукту.

 

Диплом з цієї спеціальності дає право працювати:

  • менеджером по рекламі;
  • копірайтером;
  • медіа-планнером;
  • бренд-менеджером;
  • промоутером;
  • PR-фахівцем;
  • мерчандайзером;
  • маркетологом-аналітиком;
  • менеджером по маркетингу;
  • фахівцем з маркетингових досліджень;
  • фахівцем по аналізу даних;
  • маркетологом-економістом.