Науковці Університету «Україна» та практики-логопеди м. Миколаєва дбають про майбутнє дітей з психофізичними порушеннями

10 травня на базі Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської обласної ради відбулося засідання вчителів-дефектологів м. Миколаєва, у ході якого обговорювались актуальні проблеми реформування спеціальної освіти України, роль і місце закладів інтернатного типу в системі освіти осіб із психофізичними порушеннями.

У зібранні взяла участь кандидат психологічних наук, доцент кафедри корекційної освіти Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини Університету «Україна» В.Є. Коваленко. Вона звернула увагу присутніх на проблему інтеграції дітей із порушеннями психофізичного розвитку (з особливими освітніми потребами) в єдиній освітній системі — загальноосвітній школі. Проте Вікторія Євгенівна зазначила, що у випадках, коли дитина має тяжкі порушення розвитку (сліпота, глухота, виразні порушення емоційно-вольової сфери, тяжку та глибоку розумову відсталість), найпотужніший корекційний вплив на хід розвитку такої дитини може здійснюватися лише в закладах інтернатного типу, в яких такі діти здобувають освіту, що спрямована на одержання знань з основ наук, розвиток особистісних якостей, корекцію порушень розвитку й подальшу соціалізацію.

З метою надання дітям з особливими освітніми потребами якісних корекційно-педагогічних, психологічних та реабілітаційних послуг зібранням було прийнято рішення звернутися із клопотанням до Департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації про створення на базі інтернатних закладів (ураховуючи їх територіальне розміщення та наявність запиту населення) інтернатної форми освітньої інтеграції шляхом створення спеціальних класів для дітей із комплексними порушеннями.

 

Прес-центр

Миколаївського міжрегіонального інституту

розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»